#سوادرسانه۴ سواد رسانه ای قسمت چهارم آثار و پیامد های رسانه ها : بسیاری از دانش و اطلاعات انسانها از طریق رسانههای مکتوب یا صوتی تصویری به دست میآید و میتوان ادعا کرد بخشی از ساختار شخصیت انسان محصول مطالب رسانهها میباشد و حتی افکار و عقاید او نیز… بیشتر »
#سوادرسانه۳ بسم الله الرحمن الرحیم سواد رسانه ای ( قسمت سوم ) نقش رسانه ها در بیان واقعیت ها یا کتمان آنها : از رسانه ها بویژه فضای مجازی به تیغ دو لبه تعبیر می شود زیرا هم فرصت می باشند و هم تهدید ، فرصت بودن آنها بخاطر آن است که تاثیر بسزایی در اطلاع… بیشتر »
#سوادرسانه۲ سواد رسانه ای قسمت دوم تاثیر رسانه ها بر افکار عمومی : همانطور که انسان ها از جهت داشته های مادی و معنوی و شمایل ظاهری متفاوت می باشند از نظر توان فکری و قدرت تحلیل نیز تفاوت دارند به همین دلیل برخورد آنها با مسائل فرهنگی و نوع واکنش افراد… بیشتر »
#سوادرسانه #جلسه1 بسم الله الرحمن الرحیم فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ ( سوره زمر آیه 18 ) « سواد رسانه ای » قسمت اول در عصر رسانه و دنیای صوت و تصویر که امکان ساخت و تولید هر نوع کالای فرهنگی و خوراک… بیشتر »
#اشعار_مهدوی ? ای قلب عالم را به خود مشتاق کرده یا مهدی (عج) ای آرام دل های پریشان ای نام تو میزانترین تفسیر قرآن ای راز و رمز کهکشان ها در نگاهت قالیچۀ بال ملائک فرش راهت ای تکسوار بی بدیل ملک سرمد منجی عالم، قائم آل محمد (ص) ای طاقت آیینه ها را طاق… بیشتر »
تقویم ، شرمسار هزاران نیامدن/یک بار آمدن وَ پس از آن نیامدن
این قصه مال توست بیا مهربانترین!/کاری بکن چقدر به میدان نیامدن؟
این خانه ی پر از گلِ پژمرده هم هنوز/عادت نکرده است به مهمان نیامدن
باران بدونِ آمدنش نیست بی گمان/مرگ است در تصور باران ، نیامدن
اما تو با نیامدنت نیز حاضری/کم نیست از تو چیزی ازین سان نیامدن
اشیاء خانه جمله ی تاریکِ رفتن اند:/آیینه ، عکس ، پنجره ، گلدان ، نیامدن*محمد سعید میرزایی*