محفل انس با قرآن

محفل انس با قرآن  دهه فجر با حضور قاری بین الملل استاد محمدرضا پورزرگری

حجت السلام و المسلمین مهدی قربانی:

ایام  دهه فجر نورانی فجر یادآور  امام سفر کرده به دیار دوست حضرت امام و یادآور شهدای  دفاع مقدس گرامی می داریم، درود سلام می فرستیم.

پنج  مقطع تاریخی  داریم که بعضی از آنها را گذارنده، بعضی در آن هستیم، بعضی از آنها را در انتظار هستم.

مقطع اول،بعثت پیامبر سرآغاز اسلام،مقطع دوم غدیر خم که  اکمال دین است، مقطع بعدی عاشورا است که هدفش  احیای بعثت  و غدیر خم بود.همه اینها پشت سرهم و یک هدف را دنبال می کنند.

انقلاب اسلامی نیز همان هدف را دارد، زمینه ای برای انقلاب مهدی(عج الله تعالی فرجه) است.

مقطع بعدی، ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه)، ما الان در عصر انتظاریم، همان طوری که بعثت و غدیر خم دشمن پیدا کرد و باعث شهادت حضرت زهرا (سلام الله) و صلح  امام حسن (علیه السلام)  و عاشورا شده انقلاب ما نیز دشمن دارد.

یکی از دشمن ها و دشمنی ها علیه انقلاب، بدبین کردن مردم نسبت به اصل انقلاب و امام است. این که آیا نظام اسلامی که ایجاد شد حق بود یا نه؟

دشمن دارد کار می کند از ابزارهای مختلف استفاده می کند. یکی از آنها شبکه های مجازی است. شبکه هارا استفاده کنید اما قبل از آن باید شبکه ها را بشناسید.

دشمن از لحاظ  نظامی نمی تواند وارد شود، چون استقلال و توانایی نظامی و سیاسی داریم. دشمن از راه های دیگر وترد می شود و شده که به تعبیر مقام معظم رهبری قتلگاه جوانان می شود.

دشمن برای اینکه اهداف خودش را پیدا کند روی فکر و ذهن جوان کار می کند. اگر بخواهیم سد محکمی در برابر دشمنان باشیم باید گوش به فرمان رهبر و امام باشیم.

چهارمحال و بختیاری، شهرستان کیار، شهر شلمزار، مسجد امام حسین(علیه السلام)،15/11/1396

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.