معرفی کتاب

?
✳️کتاب الهی نامه علامه حسن زاده آملی

?این اثر شامل مناجات‌های پرسوز و گداز علامه حسن‌زاده آملی است که برای عاشقان مناجات الهی نوشته شده است. در ابتدای کتاب یک مثنوی بیست‌و سه بیتی و به دبال آن متن الهی‌نامه محتوای این کتاب ارزشمند را تشکیل می‌دهند.
?کتاب الهی نامه علامه حسن زاده آملی، علی رغم کوچکی حجمش، متن پرسوز و گدازی است که مرغ روح را در بی کران فضای عرفانی به پرواز در آورده و تا اوج خلوتگه عشاق پاک باخته همراهیش می‌کند.
?الهی نامه، گدازه‌های آتشینی است که از ژرفای آتشفشان دل پرجوش و خروش و تفتیده استاد حسن زاده، فوران کرده و در صحرای دل آنانی که در آرزوی محبوب به سر می‌برند، جاری و به آنها نوید وصل می‌دهد.
❇️الهی نامه، شراره‌های سوزانی است که اگر در جان هر به جان آمده‌ای بیفتد، به یک باره خرمن هستیش بسوزد و در دریای فنایش غرقه سازد.

?کتاب حاضر، جلد اول شرح حکمی الهی‌نامه علامه نجم‌الدین حسن حسن‌زاده آملی است.

?مناجات‌نامه نویسی یکی از روش های انتقال مفاهیم عالی در میان عالمان و اولیای الهی است آن‌گونه که اهل البیت اطهار (ع) در قالب ادعیه انجام می‌دادند؛ لذا سرشار از مفاهیمی است که شاید نتوان در بیانی دیگر ارائه نمود.

#معرفی_کتاب

????????

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.