حمله بیولوژیکی

حمله بیولوژیک آمریکا به ایران و چین با سلاحی به اسم «کرونا»؟

شاید آنچه که این روزها در قالب گمانه، احتمال و ادعا مطرح می شود، سالها بعد رنگ واقعیت به خود گیرد و افشا شود که کرونا ویروس جنگ بیولوژیک آمریکا یا دیگر قدرت های استکباری علیه رقبای بزرگ جهانی شان بوده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «قرائنی احتمال حمله‌ بیولوژیکی بودن کرونا را مطرح کرده است.» این بخشی از پیام مهم رهبر معظم انقلاب بود که روز گذشته خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی برای سازماندهی خدمات به مردم مطرح کردند. احتمالی که این روزها نه فقط در ایران بلکه در سطح بین الملی نیز به شکلی پررنگ درحال مطرح شدن است. طرفداران این نظریه به شواهدی از حضور نیروهای آمریکایی چند هفته قبل از شروع این بیماری در شهر ووهان چین اشاره می‌کنند، موضوعی که روز گذشته رسما مورد تایید مقامات پکن هم قرار گرفت و رسما مدعی نقش داشتن ارتش آمریکا در شیوع ویروس کرونا در ووهان چین شدند.

شاید آنچه که این روزها در قالب گمانه، احتمال و ادعا مطرح می شود، سالها بعد رنگ واقعیت به خود گیرد و روشن و افشا شود که کرونا ویروس جنگ بیولوژیک کاخ سفید علیه رقبای بزرگ جهانی اش همچون چین بوده است. سلاحی برای حفظ برتری سیاسی و اقتصادی در عرصه بین المللی.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.