بصیرت افزایی امام خامنه ایی معظم له

حضرت امام خامنه ای حفظه الله در اجتماع_دشمن_شکن در ورزشگاه آزادی فرمودند:

 ابزار رسانه مانند سلاح شیمیایی عمل میکند

تجهیزات را از بین نمیبرد اما قدرت انسان‌ها را میگیرد.

امروز از تلویزیون، از اینترنت، از شبکه‌های اجتماعی و #فضای_مجازی علیه افکار عمومی ما استفاده می‌شود.

کسانی که مسئولیت این بخش را دارند به این مطلب درست توجه کنند؛ ما در جلسات حضوری هم تأکید کردیم؛ گفتیم این‌ها ابزاری نشوند برای اینکه دشمن، راحت، سلاح شیمیایی خود را علیه این مردم به کار ببرد. وظیفه‌ی خود را بدانند و با جدیت عمل کنند. ۹۷/۷/۱۲

چند نکته مهم در این قسمت از فرمایشات معظم له وجود دارد:

۱.کسانیکه در این بخش مسئولیت دارند باید در گام نخست در لایه حاکمیت و مدیریت در فضای مجازی، خواسته۱۸ ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را هرچه سریعتر به سرانجام برسانند.

ایشان در ۹۶/۳/۲۲ نیز به این نکته و اهمیت راه اندازی این شبکه بسیار مهم که تقریبا تمام کشورهای پیشرفته آنرا در اختیار دارند اشاره داشتند.

در گام دوم باید برای مقابله با سلاح شیمیایی همانند جنگ حقیقی، ابزار های مصونیت انسان ها توسط مسئولان و مدیران کشور پیش بینی شود.

در فضای رسانه ای و مجازی برای این مصونیت باید به سمت ارتقای سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی مسئولان و مردم گام برداریم.این ارتقای سواد و تجهیز مردم به نگاه انتقادی همان کارکرد ماسک و لباس مخصوص مقابله با سلاح شیمیایی را دارد.

در گام سوم یعنی در لایه کاربری با تجهیز، آموزش، شبکه سازی، بهبود و اصلاح شرایط قرارگاه های مختل، حمایت از آتش به اختیاران، کشف نفوذی های رخنه کرده تفرقه افکن در بدنه نیروهای انقلابی و مقابله با آنها در فضای مجازی بخصوص در شبکه های اجتماعی، میکروبلاگ ها و… باید حضور هوشمندانه، مبتکرانه و عاقلانه، با راهبرد جذب حداکثری و دفع حداقلی ان شاء الله داشته باشیم….

 ?گفتنی است با توجه به نقض گسترده حریم خصوصی و سرقت اطلاعات مردم(bigdata) توسط رسانه های ارتباطی و اجتماعی خارجی و سپس تحلیل آنها توسط دشمنان قسم خورده ایران عزیز، نجات مردم و کشور از آنان اهمیت بسیار زیادی در کنار گام های پیشنهاد شده دارد.(سید علیرضا آل داوود- هوش سفید)

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.