او یک فرمانده بود.

.

سردار شهید سلیمانی نماد جهاد در راه اسلام است

یزد- ایرنا- رییس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد گفت: سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نماد حقیقی جبهه مقاومت اسلامی ، مظهر عینی ایمان، اخلاص و جهاد در راه مکتب نجات بخش اسلام است.

به گزارش ایرنا، غلامحسین دشتی دوشنبه شب در جمع دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی مدارس یزد که به صورت برخط ( آنلاین ) برگزار شد، افزود: شهید سلیمانی تمامی زندگی خود را وقف دین و ارزش‌های انقلاب و تقویت جبهه مقاومت کرد.

وی ادامه داد: فداکاری و تلاش این سردار سرافراز اسلام موجب شکست داعش و توطئه‌های استکبارجهانی علیه اسلام و مسلمین در منطقه خاورمیانه شد و امروز اگر شاهد خنثی شدن توطئه های داعش در منطقه و برخی کشورها هستیم همگی مدیون ایمان و اخلاص و جانفشانی اوست .

معاون سابق  سیاسی و امنیتی استانداری یزد اضافه کرد: باید ابعاد زندگی و مبارزه  شهید سلیمانی که به فرموده مقام معظم رهبری یک مکتب است باید به نحو مناسب برای مردم به خصوص دانش‌آموزان توسط تشکل‌ها و رسانه‌های گروهی تبیین شود که این موضوع در شرایط کنونی بسیار ضروری است .

دشتی یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ، ترسیم ویژگی‌های شهیدان و سردار سلیمانی موجب تداوم اهداف و آرمان‌های انقلاب است و تحقق آن یک وظیفه بزرگ در شرایط کنونی است که تحریم و تهدیدها علیه نظام ادامه دارد.

 

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از جمله سازمان‌های عمومی غیردولتی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ به دستور حضرت امام (ره) تشکیل شد و اساسنامه اتحادیه در سال ۱۳۷۴ به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسید.

هم اکنون حدود ۲۷۰ هزار دانش‌آموز به علت شیوع کرونا در اوایل اسفندماه ۱۳۹۸ از طریق فضای مجازی در استان یزد تحصیل می‌کنند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت  نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از سه فروند هواپیماهای بدون سرنشین ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون )در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب های مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

https://www.irna.ir/

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.