نیاز روز (دشمن شناسی)

امام علی علیه السّلام به محمّدِ بن ابی بَکر فرمودند:
وَامضِ عَلی بَصیرتِکَ وَ شَمَّر لِحَربِ مَن حارَبَکَ وَادعُ إلی سَبیل رَبَّک…؛
با بینش و بصیرتت حرکت کن و با آن که با تو در جنگ است آماده پیکار شو و مردم را به راه پروردگارت بخوان.
                                             بحارالانوار: ج 33، ص 594.

کتاب التیام نوشته رضا مصطفوی به فرجام شناسی تاریخ می پردازد، دشمنی دیرینه که بصیرت می طلبد.

التیام، یک دشمن شناسی دقیق است. دشمن را باید به صورت واقعی و درست شناخت؛ او را نه آن قدر بزرگ کرد که دیگر نتوان اسمش را آورد و آن قدر کوچکش کرد که آسیب پذیر و خواب آلود شویم. یکی از مصادیق دشمن که قرآن معرفی می کند یهود است. که قرآن آنان را سرسخت ترین دشمن مؤمنان معرفی می کند. همین قرآن هم عجز یهود را روایت می کند و اینکه یهود بدون تکیه بر قدرت های دیگر، قدرتی نیست و نمی تواند سرپا و مستقل باشد. ضُرِبَت عَلَیهِمُ الذِلَةِ و مِسکَنه اساسا مهر ذلت و مسکنت بر پیشانی شان زده شده است. اما برخی یهودپژوهان و صهیونیست پژوهان، یهود را قدرت مطلق عالم می دانند و حتی گاه می گویند هیچ لیوانی جا به جا نمی شود مگر با اجازه فراماسونرها و یهودی ها! این خلاف قرآن و خلاف دریافت ها و رهنمودهای امام و رهبری است. امام می فرمایند پنبه شکست ناپذیری صهیونیست را از گوشتان در بیاورید. اگر همه مسلمانان با هم متحد بشوند، اسرائیل با نفری یک سطل آب از بین خواهد رفت!

  • نظر از: رحیمی
    1397/05/16 @ 06:44:17 ب.ظ

    رحیمی [عضو] 

    حمایت از کالای ایرانی در قرآن
    به قلم رقیه رحیمی (طلبه سطح سه)

    قرآن که خود را تبیان لکل شیء می نامد فرا روی همه زمانها و پاسخگوی همه مشکلات بشری است و اسلام به عنوان دین کاملی که خاتم النبیین مامور ….

    http://mohadese-borojerd.kowsarblog.ir/%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.